22. mai 2016

Kom mai du skjønne, milde....

En verden og en hverdag full av aktiviteter og gjøremål, og innimellom der skal en konfirmant ha sitt......I år har jeg kun jobba med Silje og Sofie. Sofie er mitt fadderbarn og tantebarn til min bror i Halden - og tenk at nå skal jeg slippe oppdraget som fadder? Egentlig litt rart hvordan disse småtæssæne vokser og gror seg til? Ene dagen bærer vi dem på armen med hyl og vræl, neste gang er det raving og festing og formaninger fra de "eldste" i slekta.....Jada.......
Her er noen glimt fra frøknas fotoshoot i sollyset under festningen i Halden eller på Ertevannet, Halden det og...


 Etter Sofies tørn med meg, var det jammen ei snelle fra Rakkestadbygda som skulle til pers. Min svigerdatter Yvonne har ei yngre søster, og hun heter så Silje - vakker og ven som bare det, og skyting er hennes store hobby. Her var vi også "superheldig" med sollyset, men noe ble da unnfanget som kanskje kan benyttes? 



Jeg ønsker disse to flotte superjentene lykke til videre i ungdomslivet og i voksenåra som kommer. Dere vil møte motgang, men tenk at hver eneste av dem gir dere viktig erfaring som dere alltid vil ha med på reisen. Gratulerer med dagen som konfirmant og valget deres!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar