5. juli 2013

Google maps......

I dag har jeg soledagen her i Ørnskøldsvik ved Gullvik camping......Bare slække...spise gørgod grillmat og ikke minst, vaske klær....

Det er en stund siden vi har vaska tøy nå og det måtte bare gjøres. Til pers og oppdaget nye vaskemaskiner med utrolig flotte trykkeversjoner av bestillingsprogram. Alt virka men det kosta sek 50 for å vaske en liten dunk....Ikke rent billig men pytt pytt...
Han far har kosta på seg et frittstående tørkestativ og nå skulle dette innvies. Fine greier og jammen holdt det hva det lovet så vi anbefaler omreisende/travellers det samme fine utstyret til en grei og overkommerlig pris (sek 369,-).
Torkvinda med markfäste - 10527
Og den hadde skikkelige feste til bakken a la kraftige "pluggær"....Fine greier i denne fine sommervinden under 21 varme grader.....

Ut på ettermiddagen ramla det inn flere og flere campinggjester så nå begynner Gullvik å ligne en ordentlig sommer"plats". Havet venter med sine småkalde 16 grader så det er ikke helt fristende å bade her...Men poolen derimot har 21 grader. Det kan til "nød" gå an. Gode omgivelser og vi trives godt.
Heldigvis er det rolig og greit rundt oss, lite mas i forhold til musikk fra naboer eller andre ting som kan virke forstyrrende sommerstid.

Nå i kveld har vi krypet inn litt fordi det kom en bitteliten regnskur. Da prøvde jeg ut google maps og jammen klarte jeg å lage kjøreruten vi har gjennomført så og si. Det ligger planer om å gjennomføre resten av ruten også så det blir spennende og se om km tallet holder seg som vi "tror" vi havner på.

http://goo.gl/maps/bTHv9

Dagens gjøremål var så lite at nå må jeg finne ei god krimbok....Tror jeg har et par bøker med meg så jeg skal lete i det store "huset" vårt.
God kveld du der ute et sted :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar