21. februar 2012

Fotorunden 21.2.12 : Tema rund....

ja, da måtte man sette tankene i sving gitt...
Jeg har tatt mange bilder seinere årene, men kan ikke i farta komme på noe med "rund".
Som kællen sa, legg deg ut og ta bilde av deg selv ! Ja, jeg veit jeg er rund, men tror man liksom et slikt bilde får positiv kritikk ? Hahaha....ærlig talt.......

Som sagt så gjort, kom til å tenke på dråper...Har i mange år tenkt å prøve macrofotografering men så var det utstyret, ideen og tanke er ikke alltid like lurt....
Fant melk - kjøpte mere melk, brukte opp rød saft, eks antall poser.... Fikk til og med klina ned fotoapparatet med seig saftvæske....Akk...men det gikk seg til etterhvert...fikk noen fine skudd, men sliter fortsatt med skarpheten...skal trene på den og !!
Dette bildet tok jeg med på temakvelden og fikk grei kritikk. Men poeng ? Nope ! Nå gir jeg snart opp. Prøvd meg med det meste, men jeg er da tydeligvis ikke bra nok lengre......Må skjerpe meg, skape noe kreativt og spennende og fengende....Må jobbe mer med foto igjen - sviktet grunnet barnebarna (noe å skylde på hehehe....)

Bilde 1 :
Fantasia
Bilde nr 2 tok jeg ikke med, men er litt stolt av det fordi det gir meg noe : morsomhet og skaperglede:
Det drypper.....






























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar