31. oktober 2012

En fotoerfaring rikere....

Her om dagen var jeg superheldig og hadde en flott gutt og pike som "fotomodeller"....
Jeg sjekket kamera og lys, og alt så ut til å funke bra. Etter innstillingene og prøveshootingen, satte jeg i gang. Byttet objektiv også for å få tette bilder som man sier...
Da skjer det ! Det som ikke skal skje ! Akk og gru hvor dum går det an å bli - i allefall i ettertid kan jeg si det...hehehe...
Kameraet har selv bestemt lyset av en grei årsak og overstyrt blitzanlegget...Trodde ikke det var mulig, men det klarte jeg fint uten at jeg visste det....
Derfor var jeg så dum at jeg gikk på limpinnen - men en erfaring rikere, ja.
Idag har jeg derfor bestilt 5 meter med usb-kabel så jeg ser hvert bilde på pc heretter.....
Dette tror jeg er veldig fornuftig !!!!
Ønsker aldri at dette skal skje igjen...

Høy iso = masse støy ja...., men likevel her er noen knips...




1 kommentar:

  1. ÅÅååå, vakre Linus:) Veldig koselige familiebilder!

    SvarSlett