13. mars 2010

Det våres !

Jeg kjente det i dag igjen, solsteiken varmet veldig godt i nakken da jeg gikk til sentrum. Bare det er nok til å få frem vårfornemmelsen hos meg. Jeg digger det bare !! Så står jeg litt rolig og ser i veigrøfta, litt tidlig for hestehoven, men den kommer nok. Gleder meg til at krokusen kommer frem og skaper farger sammen med snøsmeltingen. Jeg har idag meldt meg på - ugh - lyskurs i Oslo. Sammen med en hel haug ukjente amatør og proffe fotografer. Guri malla - åssen skal det gå tro ? Målet mitt er å lære noe, noe jeg kan ta med til Heges bryllup 12. juni, noe til Heddas fremtidige fotoalbum. Så har ei på jobben spurt om konfirmantfoto. Blir veldig nervøs jeg av sånt noe..Sa det også til ho men ho skulle tenke ille på forslagene vi drøftet om denne flotte unge guttevalpen hennes, og ho vil så gjerne ha meg. Tror jeg skal ta litt betalt heretter for tjenestene - sånn pene summer - slik at jeg får spart meg til et fullformatkamera - min drøm. Lurer litt på Nikon d3 eller Canon 7d eller noe. Penger penger penger...hvorfor skal alltid livet dreie seg om utgifter ? Skulle ønske det noen ganger dryppet noe inn på konto uten at jeg visste det....Det hadde vært deilig det... Nei, folkens, nå kommer snart tulla rullendes i barnevogna og vil kreve sitt denne helga. Vi har lovet å være barnevakt og regner med at vi klarer oppgaven ganske bra. Så skal ho overnatte og jeg tok den helt ut i dag tidlig og lå og dormet til nesten kl 10:00. Hedda sover nok ikke så gørlenge på søndagmorgnen tror jeg.... Ha en riktig god helg du der ute et sted og kanskje krysses våre ord og veier en gang ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar