10. september 2012

Jeg vant !!!!!

Noen ganger lurer jeg veldig på fotoklubbens medlemmer og deres stemmeavgivninger hehehe....Men som regel vinner det vakreste, det flotteste, det mest "perfekte" fotoet da...

Ikke alltid mine fotoer når opp, sjelden får jeg poeng, om jeg i det hele tatt får noen av og til...Men det skyldes sikkert mine dårlige fotokunnskaper, og i min streben på å bli bedre, må man av og til finne på noe bedre.

Jeg har satt i gang litt tiltak for å sysselsette meg selv nå utover høsten. Har bestemt meg for å lese meg opp på fotolitteratur, forsøke ulike aktiviter og teste ut om det fester seg i "topplokket" og gir fotoresultater på sikt.
Det sies at enkelte mennesker bare "har det" ...Helt sikkert er at jeg ikke har "det".....

Hva liker jeg å fotografere ? Det er neste dilemma...
Mye av tida på hjemmebanen går med til foto av småripsa Hedda, Linnea og Marie...
3 søte sneller som krever sitt og da går tida fort.....
Natur er noe av det jeg liker mest, særlig tåkebilder. Men så var det at ho fru Bjørnstad liker å ligge om morran, så da blir det så og si 0 tåkebilder.....
Prøvde nå i helga, men Trysil var bælkaldt...men tåke var det på utsida bobilHelga...hihi...

Mennesker er noe som attrakterer meg veldig, særlig eldre, værslitte typer osv.
Men jeg TØR IKKE å spørre disse om å få lov til og fotografere dem så da sitter jeg her og fortsatt stirrer på "omgivelsene"....Pingle fru Bjørnstad også ja !

Makro er også fantastisk å se på, men har prøvd men krangler så forbaska med det makroobjektivet jeg har at jeg hiver alt på båten en vakker dag.....Forbaskat...
Men gir ikke opp, neste år sitter vel flua, vepsen eller sommerfuglen lenge nok....kanskje ? Eller har jeg tålmodighet til den slags fotovirksomhet ?

Men tilbake til dagens tankedeling - jeg vant forrige fotomøte og det var skuelig morsomt - i allefall for MEG...
Jeg hadde BESTEMT meg for å yte, levere noe vakkert og rent. Og det klarte jeg omsider etter litt fotofikling i stua - vente på rette lyssettingen - låne utstyr osv.
Temaet var denne gangen gjentakelser.
Min gjentakelse her er linjer - de hvite og bølgende....og ikke minst all treninga bak spillinga...

Her er resultatet :




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar