22. august 2011

Tuppeliner til fotografen !

Linnea har vokst seg riktig stor og sterk, og vi som er besteforeldre ser fremgang hver dag!
Tuppa har blitt over 6 måneder og tiden er nå inne for å ake seg fremover, bakover, sideveis, bruke armene til å reise seg litt her og der...og så stive bein!
Tror jammen ho blir beinsterk!
På lørdag fikk jeg i oppdrag å ta noen bilder av denne flotte snuppa våres, og her er ett av blinkskuddene som jeg har kalt "dronninga"....Se den flotte holdningen og det flotte blikket !

Dronning Linnea har en søster som også er fotovennlig....Hedda ....Tenk at Hedda straks er to år gammel. Du verden hvor tiden flyr - hvor gamle er vi besteforeldre blitt når ungpikene drar seg oppover i åra ? Tør nesten ikke tenke på det !

Hedda er ei omtenksom søster som elsker Linnea som hun bare kaller "babyen"....
Da tante Anita fikk baby - ble det litt mange babyer men for Hedda er en baby en baby !...



Tror nesten jeg må tyvlåne sistepiken ut...Marie ......for noen ferske bilder ja... Marie har også vært hos Famefotografene og det ble et godt stykke fotoarbeide av ei flott pike det og.
Bilde av Marie kommer snart her....
Barnebarna våre blir nok herlige søskenbarn, omtrent like gamle og du verden hvor mye skøy det skal bli !

Nå har skolene startet igjen og august er snart over. Vi planlegger en bobiltur til Mykingområdet rundt Nesbyen neste helg. Regner med at det ikke er noen høstfarger ennå da det ikke har vært såkalte frostnetter. Håper uansett på noen gode gåturer i fjellet og ikke minst, noen gode bilder for nå begynner det å bli tomt for fremvisninger i Rakkestad fotoklubb !...Tror jeg får skjerpe meg betraktelig !
Her er sommerglimt og med det sier jeg takk for nå!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar